Tråd:
Hjälp önskas till matklubbare som saknar sin chatt och internet

Inlägg

@jimboz

Hundring från mig också ....

@boz1965

*puffar lite*

@the_mama97mia

Inget bidrag är för litet, det är viljan... Många är vi starka ni vet...
Monica47 har varit med sen chattens början, och som ni kanske vet så vurmar jag väldigt för chatten, som sagt, tycker det är den som skiljer MK från andra matsiter.

@kari58

Hej, Jag bidrar med 100 kr, kan inget mer tyvärr. Kram alla mina mk. Karin

@the_mama97mia

(Y){clap}
vad alla är snälla!
Kul om det kan bli av snart, jag vet att Monica skulle bli gladare än gladast om det kan hände ngt snart
Lovely!
Jag älskar er alla på MK!
*hjärta*

@boz1965

Datorn vi har funderat över är den här: http://www.dustinhome.se/pd_5010201295.aspx?

Datorn i delar för att hålla nere kostnaderna.

Totalt med operativsystem (Windows 7 Home Premium OEM) blir priset lite drygt 4100.-
Men mer pengar = ännu bättre dator. :)

@boz1965

Okej, då ser det ut så här:

mama97mia - 1000.-
flingsalt - 100.-
Marksten - 200.-
Sikaal - 100.-
Misty09 - 100.-
marilyn 1000.-
boz1965 - c:a 250.- (fraktkostnaden) + arbete (montering och installation).

Totalt: c:a 2750.- i skrivande stund. :)

@marilyn

Klart vi måste hjälpa Monica så hon kan chatta med oss igen!!! Jag vill bidra med 1000 kr.

@boz1965

Tråden är 1½ timme gammal och redan 1500 bagare - inte dåligt alls! :)

@boz1965

Skrivet av mama97mia den 15 mar 2010

Underbart, vad ni är snälla!
Det här är ett sätt att visa att matklubben skiljer sig från andra siter med, vi bryr oss om varandra.
Vi är den enda som har en chatt till exempel... Utan den hade jag aldrig lärt känna monica47 i Åsele.

Som vi pratade om i chatten så ställer jag upp med att sätta ihop en riktigt bra dator till ett rimligt pris åt henne och att installera och testa av allt så att den funkar utan problem samt frakten. Arbetet är såklart helt ideellt!

@mistys

Varm kram till dig som vill ta på dig detta och det merarbete detta medför (L)
100kr från mig också!

@the_mama97mia

Underbart, vad ni är snälla!
Det här är ett sätt att visa att matklubben skiljer sig från andra siter med, vi bryr oss om varandra.
Vi är den enda som har en chatt till exempel... Utan den hade jag aldrig lärt känna monica47 i Åsele.

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr