Inget bidrag är för litet, det är viljan... Många är vi starka ni vet...
Monica47 har varit med sen chattens början, och som ni kanske vet så vurmar jag väldigt för chatten, som sagt, tycker det är den som skiljer MK från andra matsiter.
(Y){clap}
vad alla är snälla!
Kul om det kan bli av snart, jag vet att Monica skulle bli gladare än gladast om det kan hände ngt snart
Lovely!
Jag älskar er alla på MK!
*hjärta*
Underbart, vad ni är snälla!
Det här är ett sätt att visa att matklubben skiljer sig från andra siter med, vi bryr oss om varandra.
Vi är den enda som har en chatt till exempel... Utan den hade jag aldrig lärt känna monica47 i Åsele.
Som vi pratade om i chatten så ställer jag upp med att sätta ihop en riktigt bra dator till ett rimligt pris åt henne och att installera och testa av allt så att den funkar utan problem samt frakten. Arbetet är såklart helt ideellt!
Underbart, vad ni är snälla!
Det här är ett sätt att visa att matklubben skiljer sig från andra siter med, vi bryr oss om varandra.
Vi är den enda som har en chatt till exempel... Utan den hade jag aldrig lärt känna monica47 i Åsele.