Skrivet av Forsen den 25 mar 2010
Var på 80-tals afton på byn nöjeshak i fjol, då serverades Räkcoctail till förrätt, Plankstek till huvudrätt och Peach Melba till efterrätt. Vilka minnen som väcktes till liv ,:) glöm bara inte att servera maten till tonerna av 80-tals musik!! Recept på Peach Melba finns att hitta här på matklubben och är lätt att laga till många, gott också!!
Tack så mycket. Självklart ska jag köpa en sån där samlingsskiva typ absolut 80´s hits eller vad dem heter. ska kolla på ginza och så. Peach Melba måste jag kolla på. Lät intressant ;)