Det låter underbart gått har du alla recepten på din sida,
Har plockat endel(Y)(Y)
ote]Skrivet av hansdotter den 9 mar 2008
Åh, det blir nog köttfärspiroger, spenatpiroger, stekt halloumiost, libanesisk yogurt, pitabröd, fetaostcigarrer, persiljesallad, haricots verts i tomatsås med kanel, aubergineröra, grillat kött, potatisklyftor. Får se om jag hittar på något mera sedan (Y)
Gott vin så klart!!!
Å en massa smarriga efterrätter!
Igår så hade vi gäster, jag hade bråttom med middagen- löste det genom att vispa ihop pulverfromage (citron och choklad) med mjölk å lägga upp i massor av små likörglas. Serverade dessa på ett stort fat med klyftade blodapelsiner och vindruvor. Barnen fick klyftad frukt på sitt fat, med olika sorters godis i likörglas. Mycket uppskattat! Jag använde ljuskoppar till att servera pärltomater och rädisor till varje tallrik. Ibland får fantasin fart! Ett bra tips om man ska ha lite enklare middag som ändå på så vis blir lite festlig(Y)
Må så gott![/quote]