Har precis bakat klart. Det blev vaniljbullar, kanelbullar och frallor.
Lite gott bröd (L)
Morotsbröd med solroskärnor
Jag blev lite inspirerad och satte precis mitt livs första surdeg. Ska bli mycket spännande detta.
Igår blev jag riktigt sugen på småkakor så då bakade jag chokladbröd och syltgrottor, sen blev det även cornflakesgodis... :)
Dottern fick baka en ny dubbel omgång av favvisen Ljust lantbröd
LCHF chokladbollar Gi Knäckebröd LCHF- Bröd
Igår bakade jag min supergoda Franska Chokladkaka
Fransk chokladkaka
....och nu står Leilas morotskaka i ugnen :)
Vi bakade chokladpaj med färska bär på nyår :-) jag bakade lingonbröd med linfrö härom dagen :-P mums :-)
Bakade vaniljbullar igår.
Jag bakar rågsiktskakor utifrån receptet på mjölpaketet. Kanske bakar lite bullar senare också.
Jag bakade mitt vanliga bröd med råg- och vetemjöl. Gott, lätt och billigare än att köpa :)
I förrgår bakade jag tre sirapslimpor och kalljästa kanelbullar med mkt pärlsocker på, idag blev det Kolakakor, Chokladsnitt och väldigt goda vaniljbullar (L)