Äppelmuffins och en äppelkaka på jobbet.
Filmjölksbröd
Bakade i morse, det blev korintkakor, ajakakor doppade i choklad och en ny variant på rulltårta, väldigt god {messed}
Kanelrulle
Bakade också kanelbullar såklart :)
Bakade kanelbullar igår med äldsta dottern. (L)
Bakade kanelbullar (förstås), durumbröd och åländsk svartlimpa.....
Allt lika gott, fast på olika sätt...:)
Bakade i söndags kväll äppelrutor i långpanna. Receptet finns på min sida bland mina recept. Mycket goda med kokos, mandel, äpplen och kanel.
Bakade Rolands kanelbullar idag. Bästa kanelbullar jag nånsin bakat.Bakade också fransbrödbullar med manitoba, båda kan verkligen rekommenderas. Rolands kanelbullar Fransbrödbullar med Manitoba
Surdegsknäcke med aprikos, linfrö och fänkål
nytt bak idag, på hälften av degen gör jag ett större vanligt mjukt bröd och i samma varma ugn går nu en långpanna med äppelkaka - jag frossar i det!
Red velvet cake! Receptet mitt hittar ni på min blogg www.lillelullan.blogg.se:DD
Kärleksmums med nutella, både i smet och i glasyr. {eat}
En enkel vanlig rulltårta med äppelmos till svärfar som alltid kommer och fikar på lördag förmiddag.