Det jag bakade senast var en körsbärspaj à la Twin Peaks. Jag tyckte att det lät spännande och dessutom hade jag läst på andra hemsidor om hur fantastiskt god den var. Den blev väldigt god, men först dagen efter då den fått stå till sig lite. Jag tog dessutom bara hälften av sockret och några dl körsbär extra, dels för att våra körsbär var så söta och dels för att vi hade så förbaskat många av dem :)
Imorgon ska jag och min syster göra Per Mobergs Schwarzwaldtårta till vår mammas födelsedag. Vi tänkte förbereda bottnarna redan idag. Får hoppas på att de håller sig till imorgon {nailbiting}