Allt på en plåt
Har inte provat denna men min arbetskollega tycker den är god och enkel att göra.
Har inte provat denna men min arbetskollega tycker den är god och enkel att göra.
Enkel, snabb och göörgod!
Denna rätt fick jag av min syster när jag hälsade på, goodie!
Denna rätt gjorde jag och min syster under min tid där över julen. Helt fantastiskt god och lätt att tillaga!
Jättegott och jätteenkelt!
Denna gjorde jag hos min syster när vi hade kräftskiva. Jättegod!
Jättegoda!
Enkel och god kycklingpasta som mättar.
Oj oj oj, så gott detta var!!!!
Kassler, pasta och grönsaker i en gratäng!
Baconlindad och örtfylld fläskfilé.
Blev bjuden på den underbara soppa i fjol, så underbart lyxig och god!!!