Nötter

@pia61

O´boy tårta

Lätt och god tårta med nötbotten, vispad grädde/O´boy och hackad dajm som garnering. Jättesmarrig!

@jackie_89

Kalasnötrutor

Jättegoda nötkakor med choklad. Går utmärkt att förvara i frysen. Tycker själv dom är godast när dom är lite kalla.

@matkina

Matkinas mazarinkaka

En jätte god och omtyckt mazarinkaka som håller sig saftig i flera dagar ! Jag tycker den är mycket lätt att göra eftersom man…

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr