Nederländska

@ingevara

Sommarlimpa

Jättegod med ost och skinka. Eller sardiner och sallad. Men bäst med messmör och nyklippt gräslök

Tacotårta

Gott, gott och återigen gott. Enkelt att göra vilket alltid är uppskattat.

@fin

Råbiff korean style

Läcker rätt med koreanska smaker. När man serverar råbiff är det viktigt att tänka på att välja kött av god kvalitet. Rätten är tänkt…

”Smakrikt, mjukt och oväntat prisvärt”
149 kr