Fru Björns kyckling
Varför inte prova detta, inte dumt alls.
Varför inte prova detta, inte dumt alls.
Gott med variation på dip.
Bli inte skrämda av alla de vitlök som denna rätt inehåller. Man tror förstås att det blir hur starkt som helst men så är…
En av mina bästa sallader är den här fräscha salladen.
Med sex överblivna äggulor i kylen kan du baka en riktig fin sockerkaka för te- eller kaffebjudninger.
Ett bra recept att ta till när du har 5-6 äggvitor över
Underbart god. Unna dig detta !
Till fredagsmys.Inget för kalorijägare.
En härligt doftande och färgstark rätt som bränner lite på tungan men värmer gott i kylan. ( starkheten reglerar man själv) Går att utesluta.
Istället för traditionell Jansson.
Finskt, väldigt gott.
En av favoriterna i våran familj