Böngryta med korv och majs
Jättegott, enkelt och billigt. Ingredienserna finns oftast hemma!
Jättegott, enkelt och billigt. Ingredienserna finns oftast hemma!
Provade detta på jobbet idag, var skeptisk mot saffran i mat men det var riktigt gott!
Gott, enkelt och lite annorlunda. Folk brukar höja lite på ögonbrynen när man berättar vad man ska bjuda på 🙂
Tror receptet kom från en restaurant i New york
Värmande och säkert gott, har inte hunnit pröva ännu
Jättegott och mättande.
mmmm 🙂 Ibland när det finns färska champinjoner kvar i kylen skivar jag ner dem också.
Den här hittade jag på när det inte fanns så mycket i kylskåpet, och det blev en väldigt lyckad kombination.
Jag brukar göra den med pangiasusfilèer och det är alltid lika uppskattat när jag bjuder på den.
Snabbt, enkelt och gott
God rätt som t.om min annars kräsne sambo älskar!
Enkelt och gott och roligt att använda olika former av pasta i.