Orientalisk linssoppa
jättegod soppa att värma sig med i kylan 😉 och den är dessutom inte krånglig att göra
jättegod soppa att värma sig med i kylan 😉 och den är dessutom inte krånglig att göra
Mumsi mumsi
Detta är ett av mina favorit bröd. Det är ett nyttigt, gott och saftigt bröd som håller sig länge.
Hittade på det här receptet en dag för ganska många år sen när jag var vegeterian. Det kom några vänner på besök och vi…
Rosmarin och chèvre är en jättegod kombination.
Gott som tillbehör till kött eller fågel.
Älskar vitlök bara som den är
Den godaste potatissalladen som jag någonsin har gjort! Något man bara måste dela med sig av….
Syrligt gott blir det när man marinerar kantareller. Pröva gärna någo annan svamp.
Är inte så säker på mängden ingredienser . Man får höfta lite.
Populär sommarsallad som mer liknar en soppa. Bör ätas med sked. Mycket uppfriskande och god. Perfekt som lunch eller mellanmål.
Gott och nyttigt